En produktiv dag om jag får säga det själv.

Under dagen har förkylningen lämnat halsen och gått vidare till näsa och huvud. Jag ser det som ett framsteg.

Näst sista dagen på slottet är gjord. Det känns vemodigt, hade inte haft något emot att stanna kvar lite längre. På slottet har jag mailat, ringt, skrivit, mailat lite till, vikt t-shirts, lämnat t-shirts, googlat, youtubat, mailat, skrivit, fikat.

Jag har skickat in min heltidsrapport och sökt jobb.

Jag har Earth Hour-pimpat mig och Lilla A. Dvs tatuerat oss, hade en fin bild på det, men min mobil vägrar kopplas ihop med datorn. Så ni får helt enkelt tänka er hur snyggt det är.

Jag har googlat runt som en dåre efter fakta om Drottning Elizabeth II.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback