Baldersnäs julmarknad andra dagen

Även denna dag spenderades på Baldersnäs. Sålde mer än igår, så det går framåt, vilket inte är hel fel : )
Såg en hel del skumma personer, vi såg Ursula från "Den lilla sjöjungrun", Cruella DeVille från "Pongo och de 101 dalmatinerna" och så såg vi Baloo från "Djungelboken".

Ingen ville köpa mina pepparkaksmuffins som jag så omsorgsfullt bakade igår kväll, men det var flera som köpte min rispuffar. Jennys sockerkaka var en stor hit, sen fick vi två jättefina saffranskransar som Joels mamma hade bakat.


Gubben som blinkade åt mig igår, sa hej idag, sen så stirrade han en hel del med...


Kommentarer
Postat av: Fia

Angelica har fått en beundrare... Är så glad för din skull, äntligen har du funnit dig en sann man. Haha

2006-12-12 @ 11:37:06
Postat av: Fia

Shit vad är det för fel på bloggen? Man kan ju aldrig uppdatera!!! BERÄTTA OM DITT TELEFON SAMTAL IGÅR. jag vill veta nu.

2006-12-14 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback