kvällen i ed

Så igår var jag i Ed, hos Jenny. Kom dit ungefär runt 18,00, så åkte vi och hyrde en film, det blev Omen och så blev det lite lördagsgodis med. Sen hemma hos Jenny kollade vi på bilder från Jennys barndom/ungdom. Sen var det julkalendern, sen postkodsmiljonären, sen Omen, Jenny var den som hoppade mest ; ) sen så somnade alla in till Det våras för sheriffen, jag blev kvar lite längre än vad jag hade planerat, åkte ifrån Jenny ca 00,30 till bowlinghallen, där mamma och pappa var. Åkte hem runt 01,00, vägen hem var det allsång, min familj är tokig, men jag tycker ändå om dem : ) sen fick jag vara lite mer chaufför än vad jag hade tänkt, fick köra upp till Bengtsfors oxå, runt 02,30, somnade väl runt 03,30, då var jag ganska så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback