en ganska så rolig dag :)

Nu är religionen klar. Känns ganska så bra, hoppas verkligen att jag slipper göra om det.....

Så det är vad jag har gjort sedan jag kommit hem, det och sett på Pnag i bygget. Så himla bra, det är ju i klass med Little Britain, så måste tacka Sofia för att jag fick låna Pang i bygget av henne!


Trodde att skoldagen skulle bli lång och jobbig, men det blev det inte alls. Historian var rolig, som det alltid är. Pojkarna är så roliga : P
Sen var även matematiken rolig (!) det brukar jag inte tycka.  Och jag kommer faktiskt ihåg en hel del av det också, vem säger att man inte kan prata och höra samtidigt?

Nu ska jag lunka vidare till mitt rum, för lite städning, det behövs verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback