Första dagen efter ett alldeles för kort lov

Skola idag, hade ingen sovmorgon som jag brukar ha på måndagar, utan istället var det möte för mig och Jenny men Swedbank. Vi har nu ett konto i företagetsnamn, bra bra, så nu ska vi inkassera lite pengar ; )

Var inte med på gympan, trodde igår att jag mådde tillräckligt bra för att träna lite boll, men jag hade fel. Blev lite halvt sjuk igen, så störande : /

Så nu ska jag försöka ta tag i lite religions uppgifter...men de ser så jobbiga ut att jag inte vet hur detta kommer att gå.....

Kommentarer
Postat av: Fia Pia

Ju jag har inte fått vara med på länge i din blogg. Skriv genast ner att Fia är min och bara min.JENNY vill också med. Lägg in bilder hälsar ifrån Halloween jenny vill se sig sj. Hahaha

2006-11-07 @ 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback