Karlstad day 1

Kom till Karlstad lite försenad. Gick hem till Malin och hennes jätte mysiga lägenhet, här har vi sett på tv, åte glass, alltså haft det allmänt mysigt : ) Vi kollade på Djävulen bär Prada, den fick jag av Emelie. Hälsade ju på hos henne innan jag åkte hit. Vi kollade på Animal Planet *chock* sen kollade vi på bilder från Kina, väldigt fina. Sen tvingade jag med Emelie till stationen, där träffade vi Ennelie och Miriam, som kom från Karlstad. Sen träffade vi Sofia H, hon skulle till Säffle, så hade lite sällskap på vägen i alla fall!!
Resten av resan sms:a jag med Sofia A, tror att vi börjar bli lite beroende nu ; )


Har lite planer nu för hur helgen kommer att se ut, morgondagen blir det shopping och sen bio, ska se en skräckis, Grudge 2, *burr* hur kommer det att gå? Lättskrämd som Nasse i Nalle Puh är man ju också...


Regnar nu, hoppas det går över tills vår lilla shoppingtur imorgon, men annars hade Malin ett extra paraply som jag kunde få låna då. Jag har allt en snäll kusin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback