Karlstad day 2

Idag har det varit stan och shopping än så länge.
Hittade så mycket fina kläder, speciellt på BikBok, min favorit affär. Men det blev bara ett linne därifrån.
Det är det som jag har köpt i klädväg. men sen kom vi till en UNDERBAR affär, Lagerhaus. Åhh, det var fullt med underbara saker där ju. När jag ska flytta, är det där och på Mique som jag ska köpa allt ; )
Jag köpte påslakan och örngott med Kungen, alltså Elvis. Och en underbar gammaldags klocka. Kärlek!


Nu gör Malin mat, makaroner och köttbullar, äkta student mat ; ) men ack så gott!
Ikväll blir det mat ute, för att sedan bege oss till bion, blir antingen Grudge 2 eller Wallader, beror på hur många i karlstad som är bio sugna ikväll.



Nej, nu är Malin klar med maten och jag har sutte här hela tiden.....,men jag hjälpte till lite iallafall, jag dukade ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback