Framtiden?

Har nu fått svar från pappas kompis dotter som bor i London, jag mailade henne och frågade ut henne om hur det var att bo och arbeta där. Allt hon sa var positivt, detta gör mig bara mer positiv och lockad till att flytta dit och arbeta där, men det blir isåfall nästa höst. Detta är vad jag allra helst skulle vilja göra, så jag känner just nu. Men vet att jag kommer att komma till London nästa höst, oavsett om jag ska flytta dit eller inte. Det känns bra, kan ju kolla hur det är där och så innan. Jag vet inte varför jag vill flytta till just London, jag har aldrig varit där eller så, men det är bara något som gör att jag vill, vill, vill, verkligen vill flytta dit!
Men får se hur det blir, kommer i alla fall bli en Londonresa, får se om jag stannar eller inte ; )
 
Känns i alla fall väldigt bra just nu! 

Det enda som är negativt, så som jag känner nu, är att alla mina änglar är ju här, och de har ju med planer, andra planer, men det kommer att lösa sig. london bridge






                            London Bridge












london big ben










Big Ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback