Resor...

Idag skedde det två stycken resor, iaf som jag vet.

Den första var väl den mer riktiga resan så att säga, Emelie far iväg till Kina. Tror att flyget dit tog ca 10 timmar : / 

 Den andra resan var jag med om, den var till Göteborg, lite skillnad kanske. Jag och Jenny, alltså styrelsen i Firma Gnafp UF, blev medbjudna av min far till en stor, och då menar jag stor, mässa i Göteborg. Den handla om plast och plasttillverkning, kanske inte något som Gnafp sysslar med. Men det var inte därför vi var där, vi var där för att se på montrar. Eftersom vi själva ska göra en inom om ett halvår, så är det bra med lite idéer och för att se hur de andra hade gjort. Vi fick med oss många bra idéer, så våran monter kommer att rocka ; ) Sen så fanns det mycket, mycket, mycket godis där med, detta upttäckte Jenny och hon blev helt crazy. Var tvungen att ta från varje godis skål som fanns. I början var jag med på det, men i den andra halvlek, gjorde Jenny det själv. Allt som allt vägde det godis som vi fick med oss hem ca 4,5 kg...

Sen fanns det en UNDERBAR chockladfontän. Man doppade frukt, kex, ja allt möjligt i den, sen åt man det, gott!!  


Chokladfontän  Favoriten!
                                                         



Är man i Göteborg kan man ju inte låta bli att gå på stan, så vi hann med en liten shopping tur också. Den resulterade i en svart kofta till mig och manliga underkläder till Jenny ; )






Det var det som hände under dagen, nu blir det svenska skrivning, var duktig och gjorde nästan klart det på vägen till Göteborg, så nu hoppas jag att jag blir klar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback