Begga tänker på mig oavsett situation

Jag har hoppat mellan datorerna som fan nu, allt för att hitta en dator där man kan uppdatera sin blogg.
På klassrådet så tittade vi på bilder från Bryssel som TT hade tagit, det var skoj att få se dem, hade så kul ju!
Så nu var dagens lektion avklarad, gjorde lite mattetal varvat med att göra en personprofil åt laget.
Vad det blir mer nu vet jag inte, får se, blir kanske en liten glass eller dylikt sen, får se om jag kan dra med mig någon till affären. Eller så köper jag något i cafét, men då måste jag ta ut pengar, aja...

Var rätt många kvar i skolan idag, så är inte så ensam som jag trodde att jag skulle bli : )


image139
Hade jag varit tillsammans med Johnny Depp, så skulle
jag tvinga honom att se ut som Jack Sparrow all the time!!


 


Kommentarer
Postat av: lovepiink

TACK <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback