En kväll i Långed

Så har nu kommit hem från långed, var en trevlig kväll.
Jag och Sofia träffade Amanda, Lousie och Hanna på vallen, så där satt vi i gräset och pratade och skrattade och kollade även lite på matchen, som DLIK vann med 3-0 tror jag att det var, trevligt.
Sen skulle jag o Amanda o Sofia hem till Amanda, men innan dess var vi tvungna att köpa lite våffelmix, så det gjorde vi, fullkornsvåffelmix var det faktiskt. Men det hände något på vägen hem, Amanda o Sofia lurade mig, de lurade in mig på en grusväg där det var en knarkare som skrämde skiten ur oss....Huuu.
Men våfflorna blev i alla fall goda, så det vräkte vi, sedan satt vi och pratade om morgondagen, resor och lite allt möjligt, kollade även på diverse kort. Kan alltså sammanfatta allt om en ytterst trevlig afton.

image202

Sofia o Amanda



image160
Våffla


alla tre
Alla vi tre


v?ffla me choklad
mums


choklad
  Smält choklad
                                                         
sylt
Lite sylt o marmelad


image159
Sofia klockan 23,00

image162
Jag klockan 23,00


Vem har sagt att man inte kan använda sina pilotglasögon
när det är mörkt och solen har sedan länge gått ned?

Kommentarer
Postat av: Ursäkta mig how knows Bo

Va f-n är det för BILD du har på mig längst upp! Den har jag icke godkänt, bedrövlig!
Take it a way I need to say!

2007-05-25 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback