En liten lista såhär på lördagsmorgon är aldrig fel

Hittade denna lista hos pernillaelisabeth.

Tre saker som skrämmer mig...
Läskiga filmer
Läskiga ljud
Läskiga människor
(jag är väldigt lättskrämd)

Tre personer som får mig att skratta...
Min vänner
Matt o David från Little Britain
John Cleese
(kan ju inte bara välja tre personer, skrattar åt det mesta)

Tre saker jag inte förstår mig på...
WOW
Cricket
Blodpudding

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
Deodorant
Telefon
Digitalkamera

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
Leva fullt ut
Resa
Sova i en rund säng 

Tre saker jag kan göra...
Sjunga med i alla låtar på Smurfhits 1
"Darra" med ögonen
Baka scones
(borde nog ställa upp i talang 2008)

Tre saker jag inte kan...
Dansa
Måla
Sjunga
(men sen går jag ju samhäll med)

Tre saker jag skulle vilja (ska!) lära mig...
Använda tvättmaskin
Måla
Sjunga

3 favoriträtter...
 
Kycklingfajitas
Fläskfilé med vitlöksås och "bandspagetti"
 Mormors pannkakor

Kommentarer
Postat av: Anna

japp ingen slår marilyn i vackerhet...
kramar!

Postat av: How knows Bo?

Ang. dina tre saker du har på skrivbordet. Jag har aldrig sett att du har ett skrivbord.:p

2007-04-29 @ 13:56:42
Postat av: Anna

Hehe :p

2007-04-29 @ 16:30:32
URL: http://annasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback