framtiden, telefon o lite bilder

Så var ännu en skoldag över, är bara några få kvar nu sen är gymnasiet slut för min del, har inga som helst planer inför hösten. Det känns faktistk bra, skulle verkligen inte orka plugga vidare direkt. Jag är, ärligt, imponerad av de som har den energin till att läsa vidare direkt. Som min kusin som läser till lärare, det skulle jag aldrig orka med, men hon klarar det galant, så stolt över min kusin : )
 
Mer idag blir det träning och inte så mycket mer, men det behövs inte mer för att de ska bli en lyckad dag : )


pratar i telefon med Emelie, det är aldrig fel det heller : )


Lägger in lite bilder på våren : )

image131

image134


Kommentarer
Postat av: AmandaB

Svar: Haha sant. Snygga bilder btw. har du systemkamera?

Postat av: Emelie

verkligen superhärliga bilder=)

2007-04-17 @ 23:00:29
URL: http://emelieronjachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback