jobbansökan är nu skickad

Har nu sökt jobb på Daftö Camping  strax utanför Strömstad. Sökte jobbet som aktivitetsledare. Fia sökte samma jobb.

Jag tror dock inte att jag får det, men det skadar inte att skicka iväg en ansökan.
Har nu sökt några jobb, har fått ett, det är dock inte för hela sommaren, men jag är så himla glad över det. Känns bra att veta att jag kommer ha iaf något att göra i sommar, inte bara gå hemma och hänga, det blir nog mamma med glad över tror jag ; )

Så nu sitter jag i skolan, har matte om ca 30 minuter. Spännande..... *hrm*

Sen blir det fotbollsträning, skoj skoj.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack swettie :) Härligt att höra. Jo, tack det är lika här. Du har inte lust att sätta en sakla på bilden på min pojkvän? Vi kör en lek. ytlig jag vet men det vore kul om du kunde det :)

Postat av: Lovisa

Tack förhand :)

2007-04-17 @ 13:27:01
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Skönt att ha ett jobb säkert iaf! Skadar aldrig att söka även om man itne tror man får dem :)

2007-04-17 @ 13:34:05
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback