kvällens fundering

Sitter här och funderar om jag ska platta mitt hår imorgon. Om jag har bilen och det är fint väder så kommer det med största sannolikhet bli så att jag gör det, men sen är det ju så att det tar lite extra tid, då är frågan om jag vill lägga lite extra tid på detta.
Ja, man kan ju förstå att jag sitter här och funderar i oändlighet.

Så kvällens fundering är alltså:

            onaturligt (frivilligt) rakt      eller     naturligt (ofrivilligt) lockigt?

                  
                                          
                                                          
                 Tog (extremt) gamla bilder, bara för att jag ville det


Kommentarer
Postat av: sofie

haha.. Ja.. det är en svår fråga det där..
Såå tråkigt när det börjar regna och man har plattat det.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback