snart fotboll najs najs :)

Snart ska jag hoppa iväg in i mitt rum och göra mig iordning för lite fotbollsträning. Hoppas att det blir lite två-lag, det var längesedan vi gjorde det tycker jag. Och två-lag på gräs är det bästa ju!

Men men, idag har jag inte gjort så mycket egentligen, pratade med Emelie i 50 minuter :P ska hälsa på henne på fredag, bjöd in mig själv till hennes nya lägenhet, har sett den en gång, men inte sedan de flyttade in. Just nu chattar jag lite och lyssnar på Clash. Inte helt fel det :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Sköna blogginlägg du har. :) Borat filmen verkar hur skön som hels! Ska se den snart.. (: Gillar dina vårfoton med!

Postat av: Jessica

haha jag älskar at sova länge men eftersom att jag går upp kl 5 när jag jobbar så vaknar jag alltid runt den tiden, tyvärr även när jag är ledig. Jobbigt egentligen för jag har inte så mycket att göra så tidigt:)

2007-04-17 @ 23:16:26
URL: http://jesical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback