tacopaj, scones, talanger, skräckis o vänner

Har nu kommit hem från Åmål, var jätteskoj.

Emelie bjöd mig, Sofia och Mathilda på tacopaj och scones och sedan lite efterrätt. Sedan satt vi och kollade på talang 2007 och skrattade. Sen satte Emelie på en skräckis, Hostel, den var nasty, huu...sen var det även lite Vänner, för att få bort den läskiga filmen från våra hjärnor. Sen var det en väldig runda i Åmål när jag följde efter Sofia som skulle släppa av Mathilda, de hade spärrat av centrum eftersom det ska vara en marknad där i morgon, men kom i alla fall ut från Åmål.

Så nu sitter jag här och dricker lite vatten...är inte så trött, och i morgon har jag sovmorgon, har ingen tid alls att passa. Så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback