kvällens hos emelie

Hade det hur trevligt som helst igår. Skrattade så jag gråt, det har inte hänt på ett tag. Vi bakade lussekatter först, det första försökte gick väl kanske inte riktigt som vi tänkt oss, men det gjorde det andra försöket, blev hur bra som helst. Lussekatter utan russin.
Samtidigt som vi bakade lussekatter bakade vi även pepparkakor, eller jag åt deg medan E bakade cirklar. Vi hade inga former, så först använde vi oss av kniv, då gjorde E en citron samt ett hjärta, själv gjorde jag en klump, vet inte vad det var men...sen gjorde jag även ett T, en lätt bokstav att göra.
Samtidigt som detta drack vi även Julmust och lyssnade på Carolas julskiva. Riktigt mysigt. Har en video från gårdagen, ska försöka lägga upp den...är dock inte så tekniskt :P
Sen hade vi hyrt film, Linas Kvällsbok, väl hemma hos E kom hon på att hon inte längre har någon DVD spelare, så vi fick se på datorn, men det gick bra det med. Efter Linas Kvällsbok kollade vi på Ensam Hemma, en riktig julfilm.
Var hemma ca 1.30, hade en alldeles alldeles underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback