Anja, samhäll, the queen, historia, snart sönderspelad?

Dagen började med att Anja Pärson tog vm-guld, inte helt fel det. Sen blev det samhälls skrivning, är inte klar men har kommit en bra bit nu i alla fall, nu ska jag bara klura ut hur man ska få ett av världens fattigaste länder att bli ett rikare land, det låter ju lätt som en plätt, eller inte...
Sen var det i alla fall movie time med mamma o pappa, vi kollade in den nya filmen The Queen, den var väl helt okej måste jag säga. Handlar om Storbrittaniens drottning under perioden av Prinsessans Dianas död. Sen var det historia skrivning, skriver om arkiv, är klar, rätt gött det : )
Har snart spelat sönder the arks bidrag till melodifestivalen med, jag är helt kär i den låten ju!


the queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till baren ta en jäger Och visa att du äger.

Å i baren shottar vi jäger För att visa vem som äger.

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan hoppa omkring.

2007-02-12 @ 19:08:10
Postat av: Anonym

Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl nya glas
Nya shoots tills jag vingla bort

Jag vakna någonstans
Där ingen fanns till hands
Där jag inte kände någon
Jag kände ingen alls

Jag fick karatefylla
Jag va ett svin mot er
Det blev karate fylla
Betedde mig jävligt fel
Jag fick karatefylla
Jag va ett svin mot er
Det blev karatefylla

2007-02-12 @ 19:09:47
Postat av: Anonym

En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.
Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation.

2007-02-12 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback