"Can you at all times wear socks, because I’m still scared of feet"

Hade Jenny här i natt, mycket trevligt, somnade när vi kollade på tv, som vanligt...
Sen var det skola, hade matte, det gick väl sådär, först kom jag lite försent, sen var min miniräknare borta och för mig är den ganska så viktig när det gäller mattetal. Sen så kämpade jag o Fipi med ett tal i ca 30 minuter, svaret blev en halv a4, men det rätta svaret vara bra tre ord...lite små surt....

Sen var det middag hos mormor, det var soppa, var gott med något varm med tanke på att det var lite små kyligt i hennes hus...

sen blev det fotboll med några från klassen, de som stolt representerade SP3 var: Elin G, Amanda, Gustav, André, Holmen, Tommy o jag. Det gick väl inte så himla bra, men skoj var det i alla fall : )

Nu sitter jag här o mumsar på mormors supergoda risgrynsgröt och lyssnar på Hello Saferide - the quiz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback