jag är allt en liten härmapa

hittade denna på en blogg och ville bara härma lite...

Vad heter du:  Angelica

Var bor du:  Billingen

Trivs du där:  jadå, ska inte klaga

Brukar du läsa horoskop: Inte varje dag, men ibland

Har du körkort: japp :)

Favoritdjur: Har alltid velat ha en Flat coated retriver, finaste hunden.

Festar du mycket: Nej, för lite...

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej, jag kan uppföra mig
Antal kuddar i sängen:  2

Äger du ett busskort:  Japp

Vad åt du till frukost:  Flingor och rostat bröd och drack varm o'boy
Har du haft sex idag:  Nepp

Nästa mål i ditt liv: Ta studenten

Hur svarar du i mobilen:  Hallå eller Hej det är Angelica
Antal timmar sömn inatt:  ca 9-10.

Sov du ensam: Japp

Din hobby:  Fotboll

Vad är det för veckodag?: underbar fredag

Vad åt du senast: hembakta scones med hallonsylt

Vem fick du sms av senast: Fipi
Vem ringde dig senast: Min tränare

Godaste ölen du druckit: Finns det god öl?

Vilka hårfärger har du haft: Blond, brunt, svart, lila, svart/rött m.m.

Vad såg du senast på TV:  Skid-VM i Åre

Vad läser du för bok just nu:  Systrar i Jeans, tredje boken

Längd: 171 cm

Skostorlek: 39

Hårfärg: Brun

Är du kär i någon: Ne 

Vad gör du om ett år: ingen aning
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo

Dricker du: Var dag, mest vatten o O'boy

Vilken parfym använder du: Britney Spears - Fantasy och Hugo Boss - Deep red

Vilka skor använder du: converse

Dagens klädsel: Jeans med en randig tröja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall jag inte visste är det bra att du informera mig om dig:P

2007-02-16 @ 19:02:00
Postat av: sofia

Haha, "finns det god öl?". Kunde inte sagt det bättre själv.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback