klänningar, shopping, släkten, tv-spel, party & fotboll

Lördag
Jag, min mor, mina två mostrar och Malin åkte upp till Karlstad för att kolla på balklänningar. Det fanns ju en hel del, vi var i två affärer, jag provade 4 olika klänningar, men det var ingen som jag föll för direkt, så vi ska åka till gbg någon dag och kolla.
Efter balklänningsaffärerna så åkte vi till Bergvik där vi shoppade. Jag handlade lite kläder och sånt, aldrig fel det. Träffade även Camilla och kusinbarnen Sebastian och Mathilda, så söta sååå : )
Efter en hel dag i Karlstad for vi hem igen, men jag gick av i Åmål och hem till Emelie o Sammie. Där spelde jag och Emelie lite tv-spel för att sedan gå till HC, där vi var fram tills stängning. Det var en massa dans, Emelie fick en liten igel efter sig, men det var skoj ändå.
Kom hem runt tre, och jag var trött och skulle upp tidigt så jag gick och la mig medan Emelie o Sammie spelade tv-spel i någon timme eller så.

Söndag
Upp tidigt, för att bege mig till Karlbergskolan för en fotbollscup. Vann första matchen, förlorade andra och spelade oavgjort i den tredje. Så vi gick vidare till kvartsfinal, där vi mötte Qbik, så det var inte så oväntat att vi förlorade, men jag tycker allt att vi kämpade bra, det gjorde vi allt i alla matcher. Det var en skojig dag, men var så himla trött när jag kom hem, la mig tidigt och sov hela natten, inte helt fel alls!

helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback