min skoldag

Dagen började med att jag fick åka bil till skolan, fick åka med Simon, snäll pojk, i bilen fanns även Fipi och Holmen. Sen var det svenska direkt på morgon, en låång lektion, vi gick igenom en massa saker om lyric för att sedan läsa och analysera dikter i grupper, jag hamnade i Gustav Hannas grupp, trevligt. 
Sen var det lite rast, då var det jobb med UF-rapporter för att sedan bege oss mot matsalen, där det var god(!) mat, hamburgare o pommes.  Sen var det religionsprov, satt och lyssnade på när Jenny, Fipi o Simon satt och briljerade med årtal och gubbar, jag satt som en litet frågetecken, men tror att det gick sådär i alla fall, hoppas jag får G. Sen var det estisk verksamhet, den lektionen har jag delade känslor för, den är rolig eftersom den är rätt så fri, men jag är så fruktansvärt o-estisk att det är skrämmande, mitt hus idag som ut som om det hade blivit tillplattat men jag försökte i alla fall. Sen fick jag även åka med Simon hem i ganska så överfull bil.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback