några intressanta fakta såhär på kvällskvisten

  1. Mor o Far har köpt skidor till mig, nu blir det åka av!
  2. Har fortfarande inte spelat sönder The Ark - Worrying kind, har ändå spelat den var dag.
  3. Min broders tv piper om man inte drar ut en sladd
  4. Har nu sportlov, fast jag kallar det för höstlov hela tiden av någon anledning
  5. Lyssnar just nu på The Clash
  6. Min o Jennys bok är nu inne på tryckeriet
  7. Nu kom min Malin online på msn
  8. Har äntligen lämnat in mitt Sierra Leone arbete, bara det blir G nu, för vägrar göra om det!
  9. Jenny somnar så fort man sätter på tv:n
  10. Ska till Bryssel den 21 mars
  11. Ska strax se på Så ska det låta


Blir såhär om man inte har så mycket att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback