Ännu en helg...

Så var ännu en helg över, eller den är nästan det i alla fall. Söndag är en rätt seg dag, så det är tur att det är träning på söndagar.

Igår gjorde jag inte så mycket, försökte mig på en jogging tur med far, men det gick inte så bra, har varit lite hängig och allmänt sliten den senaste veckan och det märktes igår. Så det blev ingen lång tur för mig.
Var hos mormor med, hon och mamma åt bullar och kakor, och jag fick snällt sitta och titta på, har ju mitt nyårslöfte att tänka på. Sen satt jag vid datorn, sen var det tv:n, det var så jag spenderade min lördag. Kunde ha varit mycket, mycket värre.

Idag blir det som sagt träning i två underbara timmar, det är bara två lag, hela tiden. Det blir man glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback