Efter en månad...

Nu har det gått en månad av det nya året, så ska se hur det har gått med mina nyårslöften än så länge:


  • Inget godis, chips eller kakor - Har hållit mig i en månad.
  • Äta mera grönsaker - det går bra, äter mer än förra året, men då åt jag ju inga grönsaker så det är inte svårt att äta mer...
  • Träna mer och ge 100 %  - jag tränar mer, men om jag ger 100 % varje gång tror jag dessvärre inte...
  • Prata långsammare  - det har gått upp o ned, men måste skärpa till mig nu när vi har börjat med svenska c
  • Mindre tid vid datorn o tv:n, alltså måste jag skaffa mig ett liv  - nja, har väl varit mindre med datorn i alla fall, ett steg på vägen...

Har väl gått sådär, men det har bara gått 31 dagar av det nya året, så har allt lite mer till att skärpa till mig, spec när det  gäller tv:n o pratandet o träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback