en liten sammanfattning

har inte haft internet på ett tag, så här kommer en liten sammanfattning vad som hänt mig:

har varit hos Sandra med Ennelie, vi kollade på film och spelade kort, ennelie var inte så bra, men det kan bero på att hon hade en strategi...

har varit hos Emelie där vi spelade tv spel, jag var väl inte så bra på det men det var roligt, (har efter det haft väldigt abstinens efter FF7, så måste inskaffa mig ett PS 2, vilket inte är en sån bra idé, för min ekonomi är inte så stabil just nu...) sen fick jag låna säsong 1-3 av Scrubs, så det har jag blivit beroende av, har bott i mitt rum framför tv:n den senaste veckan.

jag o Jenny har jobbat som fan med vår bok, och nu är den äntligen inne hos han som ska redigera och sedan trycka boken, känns jävligt bra måste jag säga. Så nu ska vi börja ta greja med monter och dylikt inför UF mässan i mars.

Sen har jag inskaffat mig ett par riktiga löparskor, och jag har redan använt dem tre gånger *stolt* och mer ska det bli.

Tror inte det har hänt så mycket mer, inte vad jag kommer på nu i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback