sparka boll det bästa är

Så var denna helgen över, har egentligen inte gjort så mycket, kanske så det ska vara på helgerna, jag klagar i alla fall inte.

Det blev lite annorlunda på träningen eftersom vi inte var så många personer där (9 st), så istället för den stora hallen i Bäckefors blev det istället den lite mindre hallen i Långed. Spelade två lag hela tiden, förutom de sista 30 minuterna då var det pricken som gällde, ingen lek som ligger mig varmt om hjärtat precis...

Hemma har det inte hänt mycket, fick svar från Chus efter ca en vecka, men sen kom det tre st sms på rad..blev lite små chockad eftersom han inte brukar vara så snabb på att svara ; )

Imorgon blir det Karlstad o Karlstads universitet. Vi ska "skugga" en student, jag ska kolla på informationsvetenskap eller vad det nu hette, jag är inte så speciellt intresserad av det, men det verkade mest intressant i alla fall.  Men spelar inte så stor roll vad jag kollar på, ska ändå inte läsa vidare direkt...
Om jag har tur kanske jag får syn på kusin Malin med, det vore inte alls fel, såg henne igår, men hon var upptagen med att köra bil så hon såg mig inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback