äntligen en dator med internet!!!!!

Mitt internet hemma på min dator dog förra fredagen, så jag har försökt överleva denna vecka utan dator o internet. Vilket inte har varit helt lätt. Är nu hemma hos min broder och lånar hans dator, härligt de!
Denna vecka har jag jobbat hela veckan, tränat boll så jag har i alla fall haft saker att göra förutom att sitta och sura över att jag saknar internet och dator. Så nu har jag en vecka kvar att jobba, sedan får jag se vad det blir. Vet i alla fall att jag ska köpa mig en dator när min nästa lön kommer. Ska köpa mig en alldeles egen bärbar datorn, så ska jag bo i mitt rum och ha min dator där och den ska alltid fungera :P

Helgen har varit bra, spelat träningsmatch mot Mällby som vi vann, trevligt. Sedan hade jag o Fia myskväll med pizza, kladdkaka, film o tv-spel. Mycket trevligt!!

Så vet inte när det blir ett inlägg från mig igen, har försökt att få iväg saker via mobilen, har dock inte fungerat speciellt bra.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Heeeej Angeeelica!

2007-07-29 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback