förklaring och min vecka än så länge

Jag har inte uppdaterat på ett tag, som en viss person påpekade, men det beror inte på att jag har skaffat mig ett liv eller så. Utan det beror på att varje gång jag sätter mig vid datorn blir jag sur och säger en massa saker som jag kanske inte borde säga. Det jag känner för min dator är inget annat än avsky, jag trodde inte att det var möjligt att hata något som egentligen inte "finns" så mycket, men det kan man uppenbarligen. Så när min löning kommer ska jag inhandla en laptop och sedan njuta av en dator som kan både msn och musik på samtidigt, vilken lyx.....

Nja det var min förklaring till de hela.

Har börjat jobba nu, jobbat tre dagar, har 12 kvar..
det går bättre än vad jag trodde att de skulle göra, de som är vid min maskin är trevliga, så det är bra. Gillar dock inte att gå upp så tidigt, även om det är senare än vad jag gick upp förra året, men ändå, hatar att gå upp, vill sova lääänge ju.
Men denna vecka har gått bra än så länge i alla fall, har inte tappat något på mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis du har uppdaterar, du har vunnit en weekand i Långed!

2007-07-18 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback