Första dagen

Idag var det första dagen på mitt sommarjobb. Jag är numera en industriarbetare som tillverkar hylsor. Eller idag satt jag mest på en stol och tittade och lärde mig.

De ord som kom ur min mun var mestadels:
jaha
okej
mhm
oj

De måste vara glada över att ha fått en sådan trevlig medarbetare...
De jag jobbar med verkar trevliga, i morgon ska jag lära mig att skarva, det verkar lite knepigt...
Men jag lärde mig idag att trä på en ny rulle på en pinne, så det går framåt.


Nu ska jag te bankomaten, ta ut pengar till Pier Pressure biljetten, åka till brohögen, plocka upp lite Långedare o sedan åka till Ed o planera nästa söndag.

Kommentarer
Postat av: Jenny den arge

Jäkla stropp!
Här bjuder man på grillat och inte ens blir man nämnd vid namn i din blogg. Inte heller har du skrivit en ynka rad om midsommar! Du borde skämmas! Om det inte vore för mig hade du legat i nån buske och spytt hela fredagen. Skämmes ta mig fan;)!
hahahhahahahahaahah
Närra...
Fan va vi ska ha kul på söndag!!!!!!!!!!!!!!
pussar

2007-06-25 @ 23:41:36
Postat av: Bosse

Det har vart första dagen väldigt länge på ditt jobb nu! är det så på Bäcke, här har vi första dagen på måndag och andra på tisdag och tredje på onsdag osv.

2007-06-26 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback