Så var denna söndag slut...

...eller den är det om några timmar, men för mig är den slut, kommer inte göra så mycket mer today (pluggade ju lite engelska förrut, det sitter fortfarande i min lilla hjärna), ska bara sova nu hade jag tänkt, eller om en stund i alla fall. 

Så fick en del gjort idag, joggade som sagt en bit, orkade mer än vad jag trodde *glad* och har kommit på att jag springer bäst när jag är själv och inte har någon musik, någon underlig bak på en cykel hjälper också till...

Sen har jag pluggat lite med, blev engelska och samhäll. Blev inte så mycket mer, för kom på lite saker, när det gäller historian så har vi lektionen på oss på tisdag, najs, sen så kom jag på att jag inte förstår något av matten så den sket jag i.

Var hos farmor o farfar med, vet inte hur längesedan det var jag träffade dem eller ens pratade med dem....så det var verkligen dags för ett besök, fick en glass och sen kollade vi på något vääääldigt skumt program på UR...

Min söndag, inte helt fel..


image63
Har jag nämnt att solen tittade fram idag, och att det var +10 grader ute?
Då var utsikten över Billingen o Laxsjön skrämmade likt bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback