Working 9 to 5

idag har det verkligen vart något hela tiden...

Först så var det lite målning av monterväggar, ramar o bokstäver.
Sen var det matte prov, gick inte alls bra. sen var det lunch, god mat (!), sen var det kommunen, men de hade lunchstängt så fick traska tillbaka dit senare och fick då broschyrerna, de blev bra bra :)
Senare under eftermiddagen var det jobb med loggor, boken, handling av godis, köpte godis för 200 kr..
Sen var det hemfärd...så idag har det varit en hel dag, från 9 till 5. Och på söndag är det mässa... :)


Om ca 30 minuter ska jag befinna mig i Brohögen där jag ska möta upp med
Fia, vi ska simma simma, sen ska vi på bio, Saw III, läskigt

Men innan dess måste jag skriva lite saker i min svarta lilla bok ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback