fredag, lördag och söndag

Har inte uppdaterat på länge, har inte haft tid riktigt heller. Haft en ganska så fullspäckad helg:

Fredag:
Jobb mellan 9 och 18. Sedan hem och äta mat sedan upp till Emelie där vi handlade mat, spelade Gears of War och skrattade hejdlöst mycket. En perfekt fredagskväll. Åkte dock hem lite väl tidigt, var så trött vid 23 att jag hade ont i huvudet. Men ska ha en hel spel natt någon gång framöver ;)

Lördag:
Upp tidigt för att åka med mor o far till shoppingland. Och som vanligt när man har lite pengar att spendera, så hittar jag inget alls. Så köpte lite småsaker, som pandora smycken, benvärmare, James Bond tv-spel och så.
Efter en dags shopping kollade jag o mamma på innebandy, hann dock bara se sista perioden. Gick inte Billingens väg, vilket var lite synd. Sen så invigde jag James Bond spelet, och sen så var jag o Sofia chaufförer. Var meningen att S skule köra til Åmål o jag hem, men så blev det inte, S körde hela vägen, men eftersom jag har match idag så var jag nykter hela aftonen jag med. Vår utekväll började i Bfors hos Micke, där jag o S sminkade M och Simon.  Så det blev så fina så. Sen åkte vi hem till Ida en sväng, mycket trevligt. Sen åkte vi till HC. Var myyycket folk, så satt mest och spanande på alla utklädda. Själv var jag lite sminkad och hade svartanaglar. Var där til klockan slog 01:00 då vi gick till pizzan, slängde i oss en pizza var ute i kylan och sedan började hemfärden. Gick bra, förutom den delen då S bil la av. Men vi kom iväg sen igen :P
Var hemma vid 2 skulle jag tro och då var det bara sova som gällde.

Söndag:
Har inte hunnit göra så mycket, åte frukost. Ska snart gå iväg och packa innebandyväskan. Ska till Sunne och spela idag, är nervös! Kommer inte att få spela mycket, men ändå. Aja, ska iaf göra mitt bästa :) Ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: maria

har du börjat spela innebandy? shit va kul:) det saknar jag...spelade skolturnering igår! är sååååå kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback