saker att göra på jobbet, förutom att jobba

  • sms:a frågor till jenny
  • skriva lappar till sofia
  • sitta o fundera på allt o ingenting - som tex varför danskar bara lägger på i örat på mig efter bara ett Hej o välkommen, låter jag så otrevlig? Eller som på att jag har överlevt i sär hela dagen idag, dock har jag terroriserat emma en hel del.
  • sitta o klura ut vad jag ska skriva i inlägget om sofia, som troligtvis kommer i natt, håll utkik.
  • fundera på om jag ska ta mail eller samtal sen
  • läsa En shopaholic i New York varvat med anette's Solo
  • sitta och läsa inlägget om min själv i sofias blogg bara för att
  • sitta och längta till fotbollen drar igång på riktigt, vill spela match nu!
  • Sitta och räkna ner till helg. Nu är det bara 3 timmar och 18 minuter kvar. Typ som en riktigt lång film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback