ca 320 bilder

Har under idag o igår fått nästan (!) alla mina kort som jag skickade in till framkallning i helgen, igår fick jag de i lite större format och idag fick jag dem i normal storlek. Fick 313 kort idag, det är en del kort, sen ska det komma något mer, vet inte riktigt vad det är, men det lär märkas.
Så idag har jag suttit vid köksbordet hela tiden och klippt o klistrat, har börjat med med scrapbook (stavning?) som jag ska göra med Brysselbilderna, dock går det rätt så långsamt framåt, jag har inte mycket till fantasi nämligen.

Har vart på träning med, blev en annorlunda träning, jag, o en del andra hade fel på tiden så det var inte många där när det nalkades löpning, så istället blev det body pump, det kom jag faktiskt i tid till. Men shit, vad jobbigt...huuu. Min träningsvärk i armarna har precis gått bort, o nu kommer det nog igen, men det är alltid skoj att prova på något nytt :)

Nu ska jag käka kvällsmat o se på House.

Kommentarer
Postat av: den som överger Volvo för en Skoda. But Volvo is still in my heart <3

hmm undra hur myket ragg det blir i en skoda ;)Iaf ska du få lyssna på Ella Fitzgerald, om jag hittar nånstans att köpa en sladd till ipodel/steron i bilen, då kan vi digga loss :D

2007-10-03 @ 22:12:25
Postat av: Therese Odesten

jag har alltid varit ute & festat mkt innan jag blev 18 :) just hc, så brukade jag alltid komma dit med folk som var äldre & då kollar dem aldrig legg på mig & sen så är det en liten stad så de känner igen en ganska lätt snabbt. tjejer kommer ju alltid in, jag har aldrig blivit nekad, bara man ser snygg ut så är det easypeasy sen ;) samma gäller här i sthlm, det handlar om hur man ser ut inte hur gammal man är. men tiden i skåne så hade jag falsklegg ibland på ställen där vakterna var hårda eftersom de visste att det var många minderåriga som var där. haha.. de flesta i åmål & säffle har inte så mkt till eget liv så de måste snacka om andra, plus att alla vet vilka alla är :) jag flyttade ju därifrån när jag var 16 o sen så tycker alla att "jag tror att jag är nått" eftersom jag har saker o gör saker som inte dem gör. sen har det bidragit att jag har festat mkt & varit tillsammans med några av de populäraste killarna som folk snackar mkt om & vet vilka de är. Jag tycker att de bara är avundsjuka, men det blir jobbigt (speciellt nu efter att jag har pojkvänn) när jag bara visar mig ute eller snackar med en kille så går det sen rykten om att jag är otrogen mot min kille, de tillomed ringer till honom om jag umgås med en kille i åmål, haha.. patetiskt =) jupp, två gamla kompisar från karlstad som bor i italien nu är i sthlm nu ngra dagar så det är jätte kul! =) kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback