Snart helg

Snart helg, och vilken helg  det blir. Kommer bli en mycket rolig helg, det känner jag på mig!

Fredag
Idag blir det födelsedagskalas för kusinen, hon fyller hela 20 år. Det är kusinen Malin som blir gammal och det ska firas. Har gjort klart hennes present nu med, hoppas hon blir glad, för jag har faktiskt jobbat ganska så mycket med den måste jag erkänna.
Så det är det som händer idag, kommer hem, duscha o göra mig fin, åka iväg till festen och sedan ha jätteskoj.
Det är min fredagsplanering.


Lördag
Blir nog ingen simmning för mig, kommer nog inte orka :P
Så får se hur jag tar mig ner till trollhättan, skulle tippa på att det blir med buss.
Väl framme i Trollhättan ska jag träffa Amanda o Jenny, ska hem till Amanda, första gången i hennes lägenhet, trevligt :)

Söndag
IFK-Trelleborg
(behöver jag skriva något mer?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback