en lista

Snodde denna från Fia

Senast sedda film - Simpson
Senast köpta skiva - Lily Allen o MCR
Sparar till - CD-skivor, möbler, resa
Väntar på - Mamma
Pålägg som gäller - Ost
Dagens dryck - Blir nog juice eller vatten
Senaste boken du läste - Mina Hemligheter av  Sophie Kinsella samt I cirkelns mitt av Dan Brown
Senaste maträtten du åt - Smörgås o flingor
Senaste klädesplagget du bar - De kläder jag har på mig nu, Mjukis byxor o sälen tröja
Senaste repliken du yttrade - hej då
Senaste personen du träffade - mamma eller pappa
Senaste personen du pratade i telefon med - Farmor
Senaste personen du fick brev av - Av något pappersföretag
Senaste gången du sov - Imorse
Senaste saken du köpte - Ingen aning...
Vad har du gjort idag - Vaknat, bäddat o gjort frukost
Hur tidigt stiger du upp - Runt 10-11
Vilken färg har du på håret - Brunt med lite blonda slingor
Vad har du för färg på ögonen - Gröna
Är du uppväxt i stan eller på landet - Landet
Hur många par skor har du - Inte så himla många
Var har du ont - Liltån samt huvudet
Kan du stå på händer - I vatten
Vad lyssnar du på för musik nu - MCR
Vad tycker du om idrott - Skoj
Vad har du för klocka - Den i mobiltelefonen, en "gammadags", bordsur, samt en digital i stereon.
Sämsta sport - Curling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback