karlstad hela dagen

Hela dagen har spenderats i värmlandska Karlstad. Först var det besök hos kusinen o spana in det nya huset. Dock var inte husägarna hemma, utan moster o kusinbarnen. Så fick en husesyn samt saft o kakor. Sen bar det av mot nyöppnade IKEA. Där några timmar spenderades, kom även hem med "kläd-lådor" samt cd-förvarnings lådor, (jag suger på att komma ihåg vad saker egentligen kallas, så hittar på lite egna namn) och även några hyllor. Så nu ska det väl bli bra hoppas jag. Träffade även lite kännt folk, världen är allt liten, men det är ju faktiskt bara trevligt.
Sen var det en vända inne på Bergvik med, men där handlades det inte.

Men det var kul att träffa Mathilda o Sebastian igen, några av de sötaste jag vet, och Sebastian tar definitvit tillbaka min tro på söta pojkar. För sötare får man faktiskt leta efter, lite lik Toker i Snövit o de 7 dvärgarna, megasöt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback