min dag, en regnig sådan

Idag har jag vart o handlat, och jag var både miljövänlig och hurtig. Jag trotsade regnet och trippade ner till affären och inhandlade mat och tidningar. Fanns inte den tidning jag ville ha, så köpte en annan, en dyr, och den var inte så rolig som jag hade trott, så köper nog inte den några fler gånger...

Men lagade ihop middag sen, pommes o hamburgare. Brandlarmet gick igång X-antal gånger, i alla fall något i vårt hem som fungerar, det känns ju betryggande.

Blir snart träning, ser kallt ut, men tur då att jag lätt blir varm, blev inget besök hos Fia, det blev lite struligt med bilder o minne och grejer, så blir nästa vecka istället.

Nej nu blir det verkligen dags för mig att ta mig på mina träningskläder!

Kommentarer
Postat av: Ja jag har ett namn, och det rimmar på tia.

Har du åkt vilse hemifrån träningen nu igen? Jag kan inte va din guide varje gång du ska åka ifrån fotbollsplan och ut ur samhället. Skaffa dig en gps! För f-n, vart är du?! Jag blir så trött... Här sitter jag...

2007-09-20 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback