mina planer går sådär

Skrev upp mina planer igår och hade tänkt utföra dem idag, håller just nu på att städa rummet, tar dock en paus, skulle egentligen bara kolla upp en sak och sedan skicka iväg det till Laxen, men råkade visst fastna här först, vilken chock. Men har i alla fall tagit bort klädhögen som låg mitt på golvet och så har jag städat garderoben som är för liten, vet inte riktigt hur jag ska göra, för så som det är nu lär jag få panik över i längden. Ska snart hugga tag i dammsugaren och dammvippan.

Är ett bra städar väder idag, regn regn och åter regn. Så har övat på mitt "skott" på altan...

image347

Kommentarer
Postat av: Therese

Ok, det var nog bara jag som inte hade hört talas om detta,men jag tyckte inte att det var så många som bar rött inne i stan igår iaf, menmen..
Tack, jag saknar ridningen jättemkt just nu :(
Ja, man betalar för boende, mat & för de som hade häst då som jag även för boxplats & mat åt hästen. Men skolmaterial som böcker får man/låna som på alla andra vanliga skolor. Blir ju dyrare än vanlig skola men man kan söka sånt csn-bidrag (som man inte behöver betala tillbaka) om man bor långt bort från skolan för att täcka hemresor & sånt.
Jag vill verkligen oxå börja träna lite mera, men har ingen motivation till det just nu.. Några tips kanske? :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback