bingolotter, festligheter & shopping

Lördag
Sålde hela 4 st bingolotter, satt ensam och sålde bingolotter i långed, men när de var ca 30 minuter kvar kom mamma och gjorde mig sällskap.
Sen så gjorde jag mig festfin och så kom Fia hem till mig, blev ju lite ändringar med chaufförer och så, men det blev ju bra tillslut. Sofia kom alltså hit till mig, vi fick en drink och kollade lite på tv innan Robin med följe kom, då åkte vi till Ed, åkte även runt lite i Billingen, men det är inget som jag klagar på ;)
Väl hemma hos R, var det flera gamla kollegor, skoj det. Vi spelade spel, inget roligt alls, med tanke på att alla (utom jag, såklart) fuskade, så jag förlorade alla gånger...
Sen så begav vi oss mot hotellet, var väl en hel del, vet inte riktigt, för jag satt nere och pratade så gott som hela kvällen. Skoj var det i alla fall. Ungefär vid stäning drog jag hem till R där vi spelade Guitar Hero, spelade för andra gången i mitt liv, var inte spec bra för jag "kände inte rytmen" som R sa. Sen började det komma en hel del folk hem till R, även Jenny som var chaufför till oss, skojigt värre.
Var hemma vid 4 efter en mycket rolig kväll =)

Söndag
Upp tidigt, eller ja, vid 10, tidigt för mig i alla fall,med tanke på lördagen. Jag, mamma och moster åkte till Trollhättan för en shoppingtur. Kom hem med en ny kjol, nya skor, väska och klänning, trevligt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback