idag

Idag har jag inte så mycket planerat, ska till mormor o bära några däck med mamma, sen blir det fotbollsträning och självklart måste man ju se på 100 höjdare ikväll.
Och imorgon är det sista dagen för att söka till högskolan, jag har ju redan sökt och jag tror inte att jag ska ändra något, det som finns på min lista är:

Music & Event Management

Lärare, Barns utveckling och rättigheter

Medier och kommunikation: Visuell kommunikation och design

Medier och kommunikation: Kommunikation och globala medier

Religionskunskap (kurs)

Event Management
Detta är hur jag prioterat dem, men vet bara att den som är nr 1 är nr 1, de andra är jag inte helt säker på, men men, får se om jag kommer in på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback