Lite fattigare men gladare, vem sa att pengar inte kan köpa lycka? ;)

Har fått, eller jag har köpt, en hel del saker denna vecka, eller det är inte så mycket saker, mer att de är lite dyrare saker, eller en dyr sak. Jävlar vad jag flummar :P
Men igår fick jag min blåa älskling, en underbar liten blå mobil, rena leksakstorleken om man jämför med min gamla. Men härlig är den allt! Så den har jag lekt med hela dagen igår och halva dagen idag ;)
Idag fick jag även kläder som beställdes förra veckan, från HM, två linnen, varvav ett var för stort och ska skickas tillbaka, ett par byxor och en skjorta. Allt passade bra, förutom då det linnet, de var ett sånt från Fashion Against AIDS, där kändisar hade designat kläderna, jag köpte Rufus Wainwrights linne, som jag nu ska få i en mindre storlek.
Nu är även resan till Grekland betald, woo :D Ska blir otroligt härligt, en vecka på Zakynthos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback