sista dagen på hm6 är nu gjord, i alla fall för denna sommaren....

Idag jobbade jag mina sista timmar på sommarjobbet. Trivdes riktigt bra i hylsfabriken, mycket bättre än förra året. Då hade jag panik inför varje skarv jag skulle göra typ, men i år, ingen panik, kanske första dagen men ;)
Haft de skoj med, de är roliga de vid HM6, och alla de andra som tittade förbi ibland med, har haft lite små udda konversationer.
Har även lyssnat konstant på radio Väst, kanske inte världens bästa radiokanal med sina 5 låtar per dygn ;)

Kommer nog söka sommarjobb där nästa sommar med och hoppas att jag återigen hamnar vid 6:an =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag fick välja mellan att lyssna på P4 väst eller få pesten. Då hade jag valt pesten.

2008-08-08 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback