torsdag

Hade en lugn skoldag idag, pratade om vad vi skulle läsa och om betyg och liknande.
Hade tur, för utanför skolan träffade jag en del andra "nollor" så vi tog följe in till klassrummet, var lite klurigt att hitta, men de gjorde vi iaf i god tid.
Efter vi var klara så gick jag och Frida till akademibokhandeln och sen till pressbyrån. Sen träffade jag Icke-kusin Malin och vi åkte ner till stan, tittade i lite olika affärer och sen åt vi även lite mat och nu är vi hemma igen.
Malin håller på att göra sig iordning för sin nollning och jag gör väl inte spec mycket, väntar på att åka hem typ, tar 19 tåget ikväll, så är hemma vid 20.
Snart kommer Kusin Malin också, hon har vart på äventyr på Ikea hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback