dan före doppardan

Idag har jag inte så himla mycket att göra som jag kan komma på nu i alla fall.
Jag ska städa iordning lite på rummet, fixa naglarna och bygga ett pepparkakshus. Får se hur det blir....

Just de, jag färgade ju om min lila slinga igår, den blev mörkare, vilket man egentligen kunde ha räknat ut, men nu skiftar den iaf inte i en massa olika färger, utan det är samma lila i hela slingan och den liksom blandar sig med resten av håret, lite synd att den inte sticker ut lika mycket som förut, men jag är ändå nöjd :)

Nu borde man kanske äta lite frukost...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lite julfin alltså :)

Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Jag kikar in för att önska dig GOD JUL! :)

Kram Sofia

2008-12-23 @ 11:24:31
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback