lite av gårdagen och lite av idag

Igår så var jag ju och kollade på en lägenhet. Men jag valde att tacka nej. För jag kände att jag inte skulle trivas där en längre period, så Malin är fast med mig lite längre ;)
Sen igår gjorde jag inte mycket, låg och hostade, såg på tv och datorn, Thomas ringde och frågade om jag ville med på hockey, FBK-HV71 spelade och han hade en extra biljett, ocj jag var tvungen att tacka nej tyvärr, tråkigt nog.
Idag har jag inte gjort så mycket, sov hela natten, ingen hostattack, det tackar vi för, men är ändå trött, men de kan  bero åp att jag inte har åte någon middag idag. Vet inte vad jag ska äta heller och "snart" ska man ju iväg med på mysigheter med vänner. Alltså om ca 2 timmar.
Nu ska jag knapra en alvedon och en hosttablett, sen fixa iordning middag och sen fixa iordning mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback