min fredagskväll, inte som planerad

Träffade underbara Fia förut, vi käkade mycket god pizza från Kings, vi såg halva filmen för jag var tvungen att åka till bror, skulle ju vara hans chaufför under kvällen. Så åkte med honom till Åmål, blev lite sena, jag skyller på vägen. Under tiden han var på julbord så var jag som sagt hos moster och hennes sambo. Vi såg på tvn och åt varma smörgåsar, mycket trevligt. Sen så skulle jag köra hem bror, men han tjata om att vi skulle till Ed, och dit kom vi tillslut. Var en privatfest, jag kände bara två stycken där, så jag började smsa med de flesta i min telefonbok, och jag hade otrolig tur, fina Jenny var vaken, och vad ännu bättre var, hon var i Ed ! Så jag åkte dit då bror sa att han skulle stanna kvar länge på festen, så jag åkte till J, vi tjatade och kollade lite på tvn, mest tjatade vi dock, eller ja så mycket vi hann på 15 minuter, för då ringde bror och vill hem. Så jag körde hem honom och några av hans kompisar och nu sitter jag här. Är inte så trött, så det fick bli VH1 och datorn.
Borde snart sova, ska ju trots allt "snart" upp igen, får fint fint besök imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback