Min julafton i ord

Igår så var det ju julafton, tror ingen missade det precis :P
Var en underbar dag, först middag hos mormor där nästan hela släkten på mammas sida var, sen åkte vi alla upp till oss där vi åt kakor, godis, drack julmust och glögg och såg på Kalle. Nästan alla var med hit upp, utom kusin S med familj, och eftersom de inte var några barn med hit (Över söta Matilda och Sebastian var med nere hos mormor dock) så var det ingen tomte som kom. Utan istället så skrapades det lotter, 11 stycken lotter och de var vinst, 25 SEK, på en av dem. Sen åkte vi bort till farmor och farfar, där fasters familj var, där öppnades det julklappar och det åts kakor igen. Jag fick mycket bra och fina saker, så jag var nöjd nöjd med mina julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback